Pages

Monday 16 April 2012

Secara Rasminye.. !!!!!

16th April 2012
11.00pm.

Secara rasminya Blog ...MINDA BOCOR... telah dibuka.! Jadi di sini ingin saya kongsikan dengan anda beberapa pandangan saya dengan terhadap beberapa perkara sama ada yang telah terjadi atau yang kemungkinan akan terjadi di dalam dunia kita ini.

Jadi untuk Blog ini, saya akan ketegorikan mengikut beberapa tajuk penting mengikut minat saya, antaranya adalah :-

1) Politik Tanahair
    - Di sini, saya akan cuba kupaskan isu-isu politik negara secara adil mengikut fakta-fakta dan isu-isu yang
      berlaku secara amnya.

 2) Dunia Bolasepak
     - Saya adalah penyokong fanatik LIVERPOOL FC! Jadikan kemungkinan banyak isu-isu yang saya akan
       kupaskan mengenai pasukan kesayangan saya ini.
     - Tidak lupa juga, mengenai pasukan-pasukan lain.
     - Saya juga akan cuba kupaskan mengenai perlawanan-perlawanan yang saya tengok, di mana saya akan
       kupaskan mengenai strategi perlawanan, rating-rating pemain dan sebagainya.
 
  3)  Dunia Filem
     - Ini adalah satu tajuk yang paling saya suka sekali di mana saya adalah pencinta dunia perfileman tak kira
       di dalam negara atau di luar negara.
     - Oleh itu saya akan cuba kupaskan dan komen mengenai filem-filem yang saya baru lepas tonton tidak
        kira ia masih baru di pawagam atau filem-filem lama.

   4) Freemason, Illuminati & Kedatangan Dajjal Laknatullah
       - Tahukah anda bahawa sebenarnya kiamat itu dah semakin dekat?
       - Tahukah anda bahawa musuh-musuh islam sedang membuat persiapan rapi menyambut kedatangkan
          penyelamat mereka iaitu Dajjal Laknatullah (Anti-Christ) untuk memerintah di dunia ini? Jadi apa
          persiapan kita sebagai umat islam bagi menyambut kedatangan penyelamat umat islam akhir zaman iaitu
                  Imam Mahadi R.A ?

   5)  Dunia Extra
        - Saya akan kongsikan mengenai pengalaman-pengalaman saya terhadap isu-isu yang berlaku di
           sekeliling saya.
        - Juga akan dikongsikan dengan beberapa trivia-trivia atau maklumat-maklumat yang aneh, bombastik
          dan apa-apalah boleh dikongsikan. PEACE..!

Itu sahaja.. Selamat!

No comments:

Post a Comment